Why MS

ΓΙΑΤΙ να κάνουμε Mystery Shopping και ποια είναι τα οφέλη. A) Αποκάλυψη και καταγραφή συγκριτικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, που στη συνέχεια μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμη και σε διαφήμιση ή spot, εφόσον αποκαλύπτουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Β) Διερεύνηση των αδύνατων σημείων, ώστε να υπάρχει και βελτίωση προς εκείνη την κατεύθυνση. Γ) Δημιουργία ενός συγκριτικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ή εταιρικού positioning. (π.χ. η καλύτερη εξυπηρέτηση) Δ) Βαθύτερη γνώση του ανταγωνισμού (όταν η mystery έρευνα πραγματοποιείται σε σημεία του ανταγωνισμού). Ε) Να υπάρχει σωστή ποιότητα παροχών υπηρεσιών του προσωπικού. Εφόσον η εταιρία ανακοινώνει από πριν στο προσωπικό της, ότι θα πραγματοποιούνται οι έλεγχοι.