Why MS
ΓΙΑΤΙ να κάνουμε Mystery Shopping και ποια είναι τα οφέλη.
A) Αποκάλυψη και καταγραφή συγκριτικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, που στη
συνέχεια μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμη και σε διαφήμιση ή spot, εφόσον
αποκαλύπτουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Β) Διερεύνηση των αδύνατων σημείων, ώστε να υπάρχει και βελτίωση προς εκείνη την
κατεύθυνση.
Γ) Δημιουργία ενός συγκριτικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ή εταιρικού positioning.
(π.χ. η καλύτερη εξυπηρέτηση)
Δ) Βαθύτερη γνώση του ανταγωνισμού (όταν η mystery έρευνα πραγματοποιείται σε σημεία
του ανταγωνισμού).
Ε) Να υπάρχει σωστή ποιότητα παροχών υπηρεσιών του προσωπικού. Εφόσον η εταιρία
ανακοινώνει από πριν στο προσωπικό της, ότι θα πραγματοποιούνται οι έλεγχοι.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)